Pomoc zdalna, czyli rozwiązywanie problemów na odległość

Co zrobić gdy potrzebujemy natychmiastowej pomocy informatyka, który jest od nas oddalony wiele kilometrów? Zamiast bezradnie czekać na jego przyjazd, możemy szybko rozwiązać problem poprzez dostęp zdalny.

Wymagane do tego jest tylko połączenie z internetem i program TeamViewer. Gdy pojawi się problem, czy to z samym systemem operacyjnym czy programem,  należy ściągnąć i uruchomić wspomniany program. W praktyce wygląda to bardzo prosto i nieskomplikowanie.  Sam programik jest bardzo prosty i zajmuje mało miejsca na dysku. Można go pobrać między innymi wchodząc na www.dabkomp.com.pl (w menu po lewej stronie wybieramy pomoc on-line, a nastepnie uruchamiamy link kliknij alby skorzystać z pomocy on-line). Rozpoczyna się ściaganie i po chwili możemy kliknąć w nasz pliczek i uruchomić TeamViewera. Po jego starcie wyswietli się okienko z oczekiwaniem na sesję i trzema numerami. Nasz informatyk telefonicznie prosi o podanie dwóch numerów z tego programu ( identyfikator i hasło). Wpisuje je do swojego TeamViewera i  po chwili nasz specjalista widzi Twój pulpit i rozwiązuje problem. Cały czas oczywiście śledzimy jego pracę na komputerze i możemy wspólnie się komunikować. Po zakończonej sesji rozłączamy się i cieszymy bezproblemową pracą.

Dla wszystkich udostępniamy nowy adres e-mail informatyka@dabkomp.com.pl. Pod tym adresem oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne, także zdalne. Można testować!

 

 

Dodaj komentarz